שכפול והתאמת מפתחות לרכב

שכפול מפתחות לרכב

לכל סוגי מפתחות לרכב

שירות שלי

שכפול מפתח
התאמת מפתחות
התקנת שלטים

שכפול מפתחות לרכב

מפתח הרכב אבד? זקוק למפתח נוסף עבור הרכב? זלדין שירותים והתקנות מספקת ללקוחותיה שירות שכפול מפתח לרכב ושירותי מנעולנות רכב נוספים תחת קורת גג אחת, תוך כדי מתן שירות מקצועי ואדיב, 24 שעות ביממה ובמחירים אטרקטיביים.

 

מה נדרש לדעת אודות שכפול מפתח לרכב?

 

שכפול מפתחות לרכב איננו עסק זול. ולכן אנו מחויבים להיות ערוכים לביצוע מבעוד מעוד, טרם התרחשות הנזק או איבוד מפתחות הרכב, זכרו כי מומלץ תמיד להחזיק בבית מפתח נוסף לשעת חירום.

 

העלות עבור שכפול המפתח יכולה לנוע בין כמה עשרות שקלים למפתח ישן מאד. שאיננו כולל שום אמצעי הגנה ובעצם זהה למפתח כניסה לבית. דרך מפתחות משולבי אימובילייזר ששכפולם עולה כמה מאות שקלים. ועד למפתחות המשולבים שלט רחוק לרכב עם מפתח נסתר, שעלות שכפולם יכולה להגיע עד לאלפי שקלים.

 

הכל, בהתאם לרמת המורכבות של המפתח, וכתוצאה מכך לרמת ההגנה שהוא מעניק על כלי הרכב שלכם.

לכן, טרם בחירת בעל מקצוע לביצוע שכפול מפתח לרכב עליכם לדעת מהו סוג המפתח הנמצא ברשותכם. וזאת בכדי שתוכלו לבצע סקר שוק אמיתי. 

 

את המידע אודות המפתח שלכם, והעלות הממוצעת של שכפולו בשוק מומלץ לבצע מבעוד מועד. וגם אם אין מוטיבציה לכך כששני המפתחות נמצאים ברשותנו. אך, ביצוע מבחן השוק שלא תחת לחץ, תסייע לכם בהשגת המחיר המשתלם ביותר.

 

היכן לבצע שכפול מפתח לרכב?

 

בדיוק כפי שלא רוכשים ביטוח משכנתא בבנק, כך לא משכפלים מפתח לרכב במוסך. המהווה בדרך כלל מתווך בלבד בין משכפל המפתחות לבניכם. 

נדרש לבחור במקום המתמחה במתן שירותי מנעולנות ושכפול מפתחות. הן מבחינת המקצועיות, האמינות והמחירים התחרותיים אותם הוא מציע, וזאת בזכות העובדה שהוא מחזיק בקשותו את הציוד הטכנולוגי הנדרש לביצוע העבודה ואיננו רק מתווך המוסיף את עלותו למחיר המפתח.

סוגי שכפול מפתח לרכב

הסוג הראשון אותו ניתן לשכפל, הינו מפתח פשוט. הזהה בצורה הכללית שלו ובדרך הפעולה למפתח אותו אנו מכירים מדלת הכניסה לביתנו. מפתח זה כולל שורה של חריצים משוננים, המתאימים את המפתח לצילינדר הייחודי. וכך מאפשרים לפתוח את דלת הרכב, לנעול אותו ולסובב את המתנע.

 

עם ההתפתחות הטכנולוגית החלו להופיע מפתחות המשלבים בתוכם צ’יפים אלקטרוניים. הפועלים כמעיין אימובילייזר המונע את האפשרות להניע את הרכב במידה ואיננו מתאים מבחינת התדר, ומנטרל למעשה את האפשרות להניע את הרכב.

 

שכפול מפתח לרכב משולב אימובילייזר מבוצע על ידי מנעולן מורשה. וכולל את ייצור המפתח הפיזי בהתאם לחריצים המופיעים במפתח המקורי, ובסופו של התהליך מבוצע קידוד של הצ’יפ הנמצא במפתח. מכיוון שמדובר על התחברות למחשב הרכב, יש להקפיד כי הפעולה מתבצעת במקום מקצועי, העובד עם מיטב יצרני האזעקות והרכבים.

 

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום, ולקבל את כלל המידע הנדרש בנוגע לאפשרות שכפול מפתח לרכב מבית זלדין- מנעולן רכב

go beyond your limits

Our Clients Believe in Us

Here Is What They Are Saying

Call Now Button