תיקון קודן לרכב

ClockCreated with Sketch.
שירות 24/7
ManCreated with Sketch.
שירות מקצועי
Star1Created with Sketch.
אמינות אחריות
תיקון ביטול והחלפת קודנים
שירות לקודן
ביטול קודן לרכב
התקנת קודן לרכב

תיקון קודן לרכב

באופן טבעי ומובן למדי עשויות להתרחש מדי פעם תקלות שונות בקודן המותקן במכונית הפרטית שלכם, בין אם רכשתם אותה עם קילומטרז’ מאופס וניילונים על המושבים, ובין אם קניתם אותה מאדם פרטי דרך מודעה בעיתון או באינטרנט. סיבות שונות עשויות להוביל לבעיות הללו, לרבות תקלות בהתקנה עצמה, מערכת קידוד ישנה, בעיות במערכת החשמל של הרכב ואפילו חדירת מים שמסבים נזק לקודן. זיהוי הבעיה לרוב איננו מורכב, שכן אם אתם בטוחים שאתם יודעים את הקוד אבל הקודן לא מגיב, או אם הרכב לא מתניע, סביר להניח שיש תקלה. השאלה כעת היא איך מתבצע תיקון קודן לרכב, האם תוכלו לעשות את זה בעצמכם, ואם לא, מי האדם הנכון לטפל בבעיה?

בחירת קודן איכותי

עוד לפני שנבחן דרכים לבצע תיקון קודן לרכב, חשוב לזכור שאחת הדרכים הטובות ביותר להימנע מתקלות היא לבחור מבעוד מועד קודן איכותי. בעוד נהגים רבים נוטים לבחור קודן זול כדי לחסוך בעלויות, ואף במקרים רבים מתקינים אותו ללא כל ידע מקצועי, קיים סיכוי יותר מסביר שהחלטות מהסוג הזה יובילו לתקלות שונות. התקנה לקויה עלולה לגרום לבעיות במערכת החשמל, למנוע מהרכב להתניע ואף להסב נזק לקודן עצמו. במצבים מהסוג הזה ניתן לבצע תיקון קודן לרכב באמצעות איש מקצוע, אבל אפשר גם למנוע את הבעיות מלכתחילה ולהיעזר במנעולן רכב מנוסה כבר בתחילת הדרך.

תיקון קודן שחוק

אם קניתם את המכונית שלכם מאדם פרטי רצוי שתבדקו מתי הותקנה המערכת, ועל ידי מי. תיקון קודן לרכב עשוי להידרש במצבים שבהם הקודן שלכם פשוט ישן מדי, כך שלאורך הדרך נשחק ויכולת התגובה שלו נפגעה. במצבים אלה ייתכן שהפתרון הנוח והפשוט ביותר יהיה להחליף את הקודן במערכת חדשה ומודרנית, מהלך שיאפשר לכם להגן על הרכב שלכם לאורך זמן ולשפר את המערכת לאין שיעור. זכרו שבזמן שחלף מאז שהנהג הקודם התקין את הקודן נרשמו כמה פיתוחים טכנולוגיים משמעותיים, מה שאומר שהתקנת קודן חדש לא רק תפתור את התקלה הקיימת, אלא היא גם תעזור לכם להימנע משלל תקלות אפשריות אחרות, ובעיקר לשפר את תחושת הביטחון שלכם.

תקלות חשמל או מים

מכוניות ישנות רבות עשויות לסבול מבעיות חשמל, מה שאומר שגם אם קיימת בעיה בקודן – ייתכן שהמקור שלה כלל איננו בקודן. במצבים אלה סביר להניח שדווקא טיפול שגרתי ברכב יעזור לכם לטפל בבעיה, במקום פתרון מורכב יותר שכולל החלפה או תיקון קודן לרכב. אם הבעיה איננה במערכת החשמל של הרכב תוכלו להיעזר בשירותיו של מנעולן רכב מקצועי. בנוסף רצוי לבדוק האם ייתכן שחדרו מים אל תוך הרכב. אם החלונות לא היו אטומים מספיק או אם אחת הדלתות נותרה מעט פתוחה ביום גשום במיוחד, ייתכן שהמים שחדרו פנימה הסבו נזק גם לקודן עצמו. גם במצבים אלה אפשר ומומלץ לפנות לבעל מקצוע שיזהה את הבעיה ויציע פתרון מדויק ונכון, שיאפשר לכם לחזור לשגרה עם קודן תקין ותחושת ביטחון, שהיא ללא ספק חשובה.

להזמנה צרו איתי קשר כבר עכשיו!
Call Now Button